feliciaskattberg

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

Ligger och drar mig i sängen fortfarande, börjar klockan 1 idag. Jag bara älskar att ställa klockan för tidigt när man har sovmorgon, bara för att ligga och dra sig och få en lugnt morgon. Tro nu inte att jag brukar kunna göra så, nej, jag är sveriges mest morgontrötta människa tror jag, ganska ofta springer jag runt och fixar vad som ska fixas innan jag slutligen springer till bussen.. som jag inte sällan missar.. haha. Jag är alltså glad för morgnar då jag är pigg och kan ligga och dra mig extra länge.
som vanligt har jag dock planerat mer än jag skulle hinna med på en hel helg. Så är det alltid med mig, när jag väl är ledig vill jag göra ALLT jag inte hinner annars. Men det är bara att ta't lugnt, ingen stress idag så jag hinner vad jag hinner. Ska käka en fiin frukost nu och sen plugga lite innan jag sticker och tränar, det är det jag SKA hinna! puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: