feliciaskattberg

Pics

Kategori: Allmänt

Här Skulle det egentligen kommit en bildbomb, men blogg.se appen funkar verkligen inte som den ska för tillfället, så jag ska försöka fixa det sen:)

Idag har vi varit på Islands of adventure, en nöjespark med filmtema, och jag måste säga att det är något av det fräckaste jag sett/varit med om.. Sjuka "åkupplevelser" där man slungas in i en 4D värld med film och vattenstänk osv. Huur najs som helst! Harry Potter-världen är lätt det bästa hittills, jag vill verkligen vara där resten av mitt liv, haha!

Anyway, 11 timmar på en park tar på krafterna, nu ska vi käka och sen blir det nog tidigt i säng, imorgon lämnar vi Orlando och åker mot västkusten, lite spontant infall från mamma.. Blir nog fint!:)

Ska försöka langa lite bilder sen, hoppas ni sover gott där hemma!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: