feliciaskattberg

Shopping, vatten och basket!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Befinner mig för tillfället i Orlando, fl, USA. Det är riktigt najs här måste jag säga, fint väder, mycket att göra, saker att se på.. Dock är jag inte riktigt överrens med större delar av matkulturen höhö, har aldrig känt mig så flötig.. Trots att vi faktiskt försökt hitta lite nyttigare alternativ. Men äsch, man lever bara en gång;)

I söndags började vi med shopping på ett stort outlet-center! Sjukt stort ich roktigt najs! Blev lite sjoppat iallafall:)
Igår var vi på seaworld, en gigantisk nöjespark med delfinshower, späckhuggarshower, akvarier, bergochdal-banor och mycket mer. Riktigt kul, men kanske inte så att jag skulle vilja åka igen;) På kvällen åkte vi ock kikade basket, Orlando magic mot Detroit Pistons med vår svenska Jonas Jerebko, men oj vilken ojämn match! Orlando vann. Idag är det poolhäng och kanske lite shopping på schemat, kan vara gött med lite lugnt också! Bilder kommer senare! Puss!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Låter som ni har det riktigt bra. Fortsätt med det och hälsa de andra. Kram

    2012-04-10 | 20:26:53

Kommentera inlägget här: