feliciaskattberg

små, små ord

Kategori: Allmänt

Åh ni ska veta hur glad jag blir när ni är inne och kikar på min blogg. Jag är inte tjejen som bloggar för att jag vill att alla ska veta vad jag gör, jag vill inte ha den uppmärksamheten som kommer till superkända websidor och jag bryr mig egentligen inte riktigt om vad folk tycker. Jag skriver för att jag tycker om att skriva, och för att jag tycker om att läsa andras små tips och kika runt på andras bloggar för att inspireras och upptäcka nya saker. Men även om jag nu säger att jag inte tänker allt för mycket på vad folk tycker, så är det så otroligt roligt att logga in, öppna bloggen och se att man har fått en kommentar. Det är de små, små orden som räknas mest, så att jag får se lite vilka ni är. Just nu är ni som läser endast ganska små siffror i statistiken, men med en kommentar känns det mycket mer verkligt att ni faktiskt tittar in här, och det gör mig så glad. Jag hoppas ni förstår min poäng - kommentera mera!! :))

Förresten, Jag kan inte sluta skratta. Egentligen är det inte fruktansvärt roligt, men oj vilken skön dans! Israelisk schlager 1987, mm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: