feliciaskattberg

inspiration

Kategori: Allmänt

Sitter och kikar på massor av mysiga inredningsbilder, på fina lägenheter och får massor av inspiration till att göra något själv, men så står jag där med ett av världens minsta rum och inser att det är helt omöjligt att få det precis som jag vill ha det. Jag älskar att sitta och spåna ideer, titta på lägenheter och upptäcka smarta lösningar. Tycker särskilt mycket om Alvhem Mäkleri, kanske för att det känns rimligt på något vis eftersom de flesta lägenheter/husen ligger i närheten, fast ändå inte rimligt alls såklart. Äsch det här blev rörigt, slutsatsen är att jag skulle vilja ha en massa pengar, fria händer, ett år och ett helt hus att inreda precis som jag vill ha det. Jag ska komma dit, men det får såklart vänta ett tag. Under tiden, ska jag ta tag och röja i mitt rum så att jag åtminstone kan se möjligheterna... Have a nice evening!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: