feliciaskattberg

Pirr i magen och mys med matteboken

Kategori: Allmänt

Hej fina vänner
Har haft en supermysig helg med besök av kusiner och moster. Frida kom i fredags som sagt, vi hade en jättemysig picknick och en virrig kväll, haha. Alfred kom med u17 landslaget i volleyboll och vi åkte in och tittade när de spelade i lördags. Riktigt kul faktiskt, bra var de också! :)

Nu har alla åkt iväg till olika ställen och jag sitter själv med ett stort glas vatten och min mattebok i högst hugg. Jag är supernervös för våran match mot Bergdalen ikväll, vinner vi så är vi väldigt VÄLDIGT nära en serievinst! Hela laget fick ett otroligt gött sms av coach imorse och nu är jag mer än taggad! Därav har jag liiiite svårt att koncentrera mig på substutionsmetoden och ekvationssystemen i matteboken, men jag ska nog klara det också!


Glad Alfred efter en hel dags spel!

Vi hörs ikväll, då är jag förhoppningsvis gladare än på länge innan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: