feliciaskattberg

lugn vs panik

Kategori: Allmänt

Efter skolan mötte jag upp min älskade kusin Frida i stan, och vi bestämde oss för en mysig picknick uppe på en klippa precis vid sjön. Lite spontant och skönt, det var underbart väder och solen värmde oss gött när vi satt där och mumsade i oss vindruvor, frallor och andra smarrigheter. Hade en jättemysig stund med massor av prat och skratt, och jag kände att min fredag höll på att avslutaspå ett perfekt sätt.

tills jag kom hem, och upptäckte att min mobil var borta... fick panik och letade överallt jag kunde tänkas lagt den, men kom fram till att jag måste glömt den ute vid skolan. Åkte dit och letade, men icke sa nicke. På väg hem ringer mamma och berättar att en kille ringt och sagt att han hittat telefonen, utanför skolan. Vi åker tillbaka in till stan och hämtar den, och jag har nästan aldrig kännt mig så lättad.. Så det gick ju bra till slut, men det är andra mobilen sedan i juli jag tappar bort, dessutom var den inte min så jag hade panik!
Hoppas ni haft en mysig kväll! Nu ska vi sova, puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: