feliciaskattberg

Höstrusk

Kategori: Allmänt

Det blåser och regnar ute och just idag är jag på ett galet shoppinghumör, men jag ska spara mina pengar så jag håller hårt i plånboken! För att glömma det lilla begäret känner jag för att ha en riktigt go myskväll, vilket jag också tänker ha! Jag har totaldissat mina skolböcker idag vilket kanske inte är så smart egentligen, men jag har beslutat att jag behövde det här lite extra idag, haha. Ska strax bege mig till Lisa för middag och mys i soffan, ska bli hur skönt som helst, känns som att det var evigheter sedan jag träffade min bästa vän! Känns som om jag har tusen saker att göra men jag tycker oftast att det är ganska skönt. Egentligen är det inte så stora saker utan många lite mindre, men jag blir rastlös och trött av att ha för lite att göra, konstigt men sant!
Ska ta tag i mitt liv lite senare när jag kommer hem, just nu är mitt största problem att jag inte kan bestämma mig för vilket par av dessa skor jag ska köpa (jag MÅSTE faktiskt ha ett par höstsnygga skor, haha).. Help?!
Hörs imorgon!

Kommentarer

  • amelie säger:

    tycker alla är fett snygga men de längst ner till höger var coola!;)

    2011-09-12 | 19:15:05

Kommentera inlägget här: