feliciaskattberg

Helgen som flög förbi!

Kategori: Allmänt

Det var längesedan det kändes som att helgen gick så fort! Anyway, har gjort mysiga och roliga saker så det har vart en riktigt bra helg :)
I fredags kväll hade jag, Moa och Alice en myskväll med film och prat. Det blev inte så sent, eftersom jag i lördags skulle upp tidigt för att käka frukost med laget innan våran sista seriematch. Vi förlorade matchen men nu är vi redo för kvar upp till 4an, kommer bli stenhårt!

På eftermiddagen återsamlades vi och körde en sista gren i femkampen vi hållt på med sedan i somras, efter det var det fin middag och lagfest som gällde. Jag hade en svinbra kväll och jag är otroligt stolt över att fått vara en del av Sandared/sjömarkens damlag. Jag kan med all rätt säga att vi är världens bästa, vi har världens bästa tränare och jag har haft så kul! :)

Vaknade hos Hanna med henne och Bella och vi käkade mumsiga scones till frukost. Dagen har sedan bara försvunnit, och jag har somnat lite här och var, kännt mig helt slut! Pluggat väldigt lite, mycket mindre än det var tänkt, men ögonen stängdes och jag får ta tag i det ordentligt imorgon istället.
Nu skriver jag det sista på släktforsknings-delen i geografin, det är faktiskt något jag tycker är intressant så det är inte speciellt jobbigt. Förutom det, lyssnar jag på musik som vanligt, och dagens låt är utan tvekan Tess - Peter Lemarc. Blev alldeles nostalgisk när vi pratade om gamla saker som hänt i familjen, och detta är en låt som jag växt upp med. Helt underbar i mina öron, prima avslutning på en bra helg!

Lyssna nu! Pysssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: