feliciaskattberg

Earcuffs & Coffee

Kategori: Allmänt

Jag jobbar, pluggar, tränar, jobbar, pluggar, pluggar och pluggar.. dricker kaffe och pluggar lite till just nu. Hinner knappt med sömnen, så jag har väl inget överdrivet intressant att berätta om idag faktiskt :) Dock tänkte jag visa er vad jag fick hem i brevlådan förra veckan, nämligen dessa earcuffs! Har länge varit sugen och tycker det är snyggt, men de som känner mig vet att jag inte alls vill visa mina öron och med sådana här som pryder dem blir det lätt att blickarna dras dit. Men så bestämde jag mig och tänkte kör ba kör, 80 krutt för alla 4 tyckte jag var ganska bra så jag klickade hem dem innan jag hann ångra mig.. och jag är mycket nöjd! :)


well, ska fortsätta nu.. Har trots allt sovmorgon imorgon så jag ska inte klaga :) Have a good evening dudes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: