feliciaskattberg

mysfredag, jobblördag, plugg/utflyktsöndag

Kategori: Allmänt

Spenderade gårdagen med mina älsklingsbrudar hos Hanna. Mår aldrig så bra som när jag är med dem, helt otroligt! Åkte hem ganska tidigt och gick och la mig efter att jag fått mig några skratt till Amerikan Pie 2, och nu är det dags att gå och jobba, tjoho.. hehe. Men cash is king och jag längtar efter att få spendera pengarna väl på resor och upplevelser , jag tänker på det! Ikväll hoppas jag på roligheter men vi får se vart kvällen tar oss, kommer nog bli superbra!
Imorgon ska jag och familjen + mormor och morfar åka på utflykt med husbilen, ska bli riktigt mysigt! Kommer plugga en hel del dock, inte såå mysigt, men det måste göras :)
Ni får förhoppningsvis se några bilder imorgon ocksåå! Hoppas ni får en bra helg!
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: