feliciaskattberg

feeling blue, rising up, stepping down, shining trough.

Kategori: Allmänt

Fredag-lördag bestod av massor av mys med fina tjejer, middag, jobb och liseberg. Riktigt bra måste jag säga!
Ingen riktigt lika bra fortsättning igår måste jag dock säga. Sov mer än vanligtvis men vaknade supertrött och var på dåligt humör redan på morgonen, ovanligt olikt mig faktiskt.. Allt gick fel, jag hann inte vad jag ville och dagen slutade i tårfloder från ingenstans. En känsla av ensamhet slog ned som en bomb på mig utan förvarning och jag ville bara sova bort från allt, samtidigt som jag ville omges av människor. Sjuk känsla.
Iallafall, dagen har flutit på prima och från gårdagens panik av ensamheten, känner jag idag att jag kan ha det mysigt, ensam. Nytränad, Nyduschad i en nybäddad säng med nya kunskaper i huvudet (ja jag har pluggat igen..) ligger jag och lyssnar på något, för mig, nytt på spotify: Youth Lagoon. Lagom go ligga-i-sängen-och-chilla-musik, lyssna på ba'! Känns riktigt bra det här tycker jag!
Lite mobil-bilder från det bra från helgen(lånade från fina vänner!)! Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: