feliciaskattberg

Venus-picknick och Ingmari Lamy

Kategori: Allmänt

Har haft en helkonstig dag där det kändes som att benen vägde bly, som att jag drog mig runt i nån slags blandning av vaket och drömmande tillstånd. En off-dag helt enkelt, men det kan bero på min ovana av värmen som plötsligt slog till (eller att jag vaknade 07.47 och skulle vara i skolan 08.00). Men, dagen avslutades på ett mycket mysigt vis då vi hade en välfötjänt picknick i boråsparken med vår kvinnliga förening Venus. Det var för att fira vårat otroligt lyckade år samt en slags avslutning för Sofia och Klara som tar studenten nästa vecka. Mitt under vår mysiga stund i solen gick en otroligt vacker kvinna förbi, mycket långsamt, och Sofia utbrast: Hej, jag känner igen dig! Varpå hon kommer fram till att kvinnan i fråg är Ingmarie Lamy, en av sveriges första supermodeller. Hon verkade väldigt jordnära och hon tyckte Jag kan inte fatta att det har gått så fort.. Vi har gjort så otroligt mycket denna terminen och jag har lärt känna 4 av de bästa tjejerna, och jag är så stolt över allt vi gjort. Helt galet att Sofia och Klara inte kommer vara med oss i höst.. men vi klarar oss nog, med våra två nya tillskott Louice och Karolina. Hösten kommer bli AWESOME, så nya Bäckängiter har något att se fram emot :)
Nu skall jag packa klart och sedan stupa i säng, imorgon bär det av mot falkenberg och min kära kusins student. Efter det - ledighet tills måndag, tisdag-onsdag-torsdag chill i skolan och sedan sommarlooooov, SWEET! Stor puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: