feliciaskattberg

Hoppla!

Kategori: Allmänt

Jag tänker inte ens säga något om dethär. haha, jag är fett dålig faktiskt, men sånt är livet ibland. Så, vad har jag sysslat med under dessa veckor då jag lämnat min vän bloggen helt ensam? - Jo vet ni va, jag har haft en massa roligheter för mig, men också en sjukt stressig tid med massor av jobb, fotboll och framförallt skolarbete. Nu är alla nationella prov klara och jag har en redovisning och två prov kvar, sedan är det finito och bara chill kvar! Jag är så glad, SÅÅ GLAD, att skolan snart slutar - trots detta vill jag ha kvar dessa sista veckor utan plugg och låta dem få gå riktigt långsamt tillsammans med alla goa treor som ska sluta. Det kommer kännas så nedrans tomt, framförallt när mina fina Venus-tjejer Klara och Sofia försvinner ut i vuxendjungeln. Sån himla tur att jag får ha Freddan och Moa kvar ett år! Hoppas av hela mitt hjärta att de nya ettorna är på G, orädda, framåt och vill tävla och leka med oss i föreningarna, så att föreningslivet & våra aktiviteter förblir vad de är och till och med blir ännu bättre!
Nu ska jag återgå till naturkunskapen, det sista jag gör i naturkunskap A! medan jag gör detta, dödar jag lite nirvana i öronen (but oh, wait.... de är ju redan döda... haha)!
Lyssna och njut på det band jag fastnat för den senaste tiden, och sisådär 10 år i efterhand sörjer.. haha, jag är snabb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: