feliciaskattberg

Fullt upp!

Kategori: Musik

Det är ju skratttretande det här ju, VILKEN OTROLIG UPPDATE DET ÄR HÄR! haha.
Meen hej på er :)
Jag lever, mer än väl, och jag har hunnit med så sjukt mycket denna drygaveckan då jag inte har varit inne här någonting. Jag har haft en underbar kulturvecka med maasssor av roliga aktiviteter, nya människor, skratt och dagar då jag önskade att hela året skulle vara så. Vädret var underbart och jag hade hur roligt som helst. Jag har hunnit fylla hela 17 år (WOHOOO......) och fått roliga presenter samt firat med underbara människor. Fest i en hel vecka, det är aldrig fel! Bilder kommer vill jag lova, nu är det enda jag vill att sova så snart kallar sängen. Lite musik först, och ni borde lyssna på den här, så skön!

Monde Yeux - It should show

Kommentarer


Kommentera inlägget här: