feliciaskattberg

Tjenixen!

Kategori: Allmänt

Har idag vart runt på alla ställen som säljer mobiltelefoner med abbonemang i heeeela vår stad, och nu när jag väl hittat vad jag vill ha så kommer det fram att jag inte ens kan byta än, eftersom abbonnemanget jag har inte kan avslutas nu.. Blir NÅGOT irriterad, jag hatar min nuvarande telefon riktigt mycket nu och skulle helst av allt slänga den i sjön. Men men, inget jag kan göra åt saken just nu. Något som får mig på bättre tankar är vårt uuuunderbara väder och tanken på att det är fredag imorgon! Dessutom taggar jag till P&L och tänkte bjuda er på riiiktigt bra låt som man blir glad av - Those Dancing Days med "Hitten". Har diggat den muucho sedan den kom för några år sedan, det spelar ingen roll hur många gånger jag lyssnar på den för den är lika bra! :) Riktigt nice att de kommer till P&L!(tillsammans med en MASSA andra dödligt bra!) Lyssna här och bli glad!
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: