feliciaskattberg

sommartid?

Kategori: Allmänt

Det är sommartid, klockan är nästan halv sju och det är jätteljust ute - skönt! Det finns bara ett fel: Det snöar jävel ute och jag är så trött på vintervädret att jag vill spy. Lika trött är jag på min svenska och geografibok, så nu ska jag slänga mig i min sprillans nya säng(förutom att jag och hanna invigde den inatt, haha) och titta på glee för bättre tankar:) Puss och kram skumbanan!
Förresten! Ni har säkert redan sett den här, men jag måste bara visa er. Jag har lyssnat på den sedan min kära klasskompis Moa tipsade om den, och jag tycker bara om den mer och mer. Han sjunger om sin flickvän/fru som blivit handikappad på något vis, sjukt fin är han. Lyssna på texten bara... åh. (Jag vet inte varför det inte funkar med youtube-klipp här längre, så klicka på länken och lyssna!) -> Chris Medina - What are Words

Kommentarer


Kommentera inlägget här: