feliciaskattberg

12876 snytningar

Kategori: Allmänt

Med en ömmande näsa(trodde inte det var möjligt att snyta sig så många gånger på en dag) och en hals till hälften igen täppt sitter jag och lyssnar på min Peace&Love lista på spotify.. Jag längtar så sjukt mycket nu, att få se Kings of Leon live är stort för mig(och de måååånga andra artisterna och banden är fetaste bonusen som jag ser grymt mycket fram mot!)! Jag ska hinna myycket innan dess, massa kul bland annat. Tittar på lite kläder och blir sjukt sugen på att gå utan min vinterjacka, utan massa tjocka och jobbiga kläder. Just nu vill jag bara ha lite vårigt väder, utan snö, sedan är jag för stunden helt nöjd!
... och jag ångrar mig fortfarande FETT mycket för att jag inte köpte dessa i London, kan inte hitta dem nååågon annan stans och att jag har en bild när jag håller dem i handen stör mig en massa, varför skulle jag gå från Dr.martens butiken utan dem!? attans.
Ursäktar det sjukt osammanhängande inlägget med att klockan faktiskt är kvart över två. Sov gott, pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: