feliciaskattberg

Nee-e.

Kategori: Allmänt

Nu har det gått så lång tid sedan sista gången att allt i arkivet försvunnit, och DÅ är det illa! Har bara saknat både tid och något vettigt att skriva om, varenda minut gör jag något som måste göras, det ni! ;) Men jag har iallafall haft en fullspäckad vecka, och en ännu mer fullspäckad helg. Stört sugen på Shopping, men jag har bestämt mig för att spara HUR mycket som helst, nämligen hela min lön..! Ska leva snålt nu för att kunna göra så jäkla mycket roliga saker i sommar och övriga delen av året, och det känns faktiskt mer värt... kanske. Får se, just nu har jag inte tiden ändå ;) Jag var ute med några av mina fina tjejer igår, hade riktigt kul! Kallt som attans på vägen till och från bussen, men jag får skylla mig själv som tog skinnjackan, haha. Pluggat hela dagen, ska fortsätta med det nu! PUsssss på er!
Jag igår

Kommentarer

  • Svante säger:

    Grrr snygging.... sjukt snygga skor felle!

    2011-01-31 | 09:51:55

Kommentera inlägget här: