feliciaskattberg

havregrynsgröt, hallon/jorgubbs/apelsinjuice och söndagsplugg!

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt bra söndag, den gick tyvärr alldeles för fort men sånt är livet.. haha. Måndag och skola imorgon, typ det enda som är kul med det är att jag får träffa min klass igen och att jag numera är med i Venus styrelsen och därmed kommer jobba en massa med de underbara tjejerna där och fixa och dona. Kommer bli svinkul, det vet jag! Precis gjort havregrynsgröt och en juice på hallon,jordgubbar och apelsiner för att jag ska orka med att Plugga! Jag ligger så långt efter i min planering (saker blir aldrig som jag planerat dem, speciellt inte om det bara är i mitt huvud) så jag börjar få lite smått panik, men det kommer nog gå fint ändå! Ett av mina nyårslöften var trots allt att jobba hårdare och effektivare, upp till bevis nudå! Hoppas ni har haft ett trevligt lov, har en riktigt bra kväll och taggar för skolan,jobbet eller ännu en ledig dag i morgon. Puss och kraaam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: