feliciaskattberg

En braaa helg!

Kategori: Allmänt

Hela veckan har vart fylld med förberedelser inför våran Venus-fest. Jag var så otroligt nervös innan, men i fredags när jag kom hem var jag gladare än jag känt mig på otroligt länge. Jag kände mig nästan kär, helt otroligt va kul det var att allt gick så bra! Som vanligt kan saker alltid förbättras och en del saker kunde vart lite bättre, men oj så nöjd jag är! TACK för att ni gjorde min kväll så bra, Halib Divers, Dj:n, våra fina vänner som hjälpte till, allt folk som kom och framförallt mina kära Venus-tjejer . Ja, jag är så glad, så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Allt bärande, sopande, springande, tejpande, laddande... SÅ VÄRT.
Min lördagskväll spenderade jag med Lisa och Hanna i soffan, min kropp var död efter städ och slit i skolan.
Nu är det träning som gäller, och sedan ska jag sova tidigt. ska bli så skönt så! Puss på er!
Lite festbilder från Halfo:
Divers på scen!
'
En fin wannabe-styrelse

Kommentarer

  • Sofia Höglund säger:

    WOHOOO - så himla tokbra! Underbar läsning :D Du är så himla braaaaaa!

    2011-02-06 | 15:47:52
  • Svar säger:

    Sjukt stolt över oss! Pusssss soffan!

    2011-03-07 | 20:13:19

Kommentera inlägget här: