feliciaskattberg

Alla ♥ Dag!

Kategori: Allmänt

Hade en myskväll igår med några av tjejerna här, och nu är jag uppe med tuppen för att fixa frukost! Några av mina fina hjärtan är bortresta(och vi är avundsjuka) men vi ska allt fira denna dag ändå! Jag älskar mina tjejkompisar helt otroligt mycket, det finns andra vänner i mitt liv som gör dagarna till bra dagar, men inget går att jämföra med vårat 12-gäng. Det finns inga ord som kan beskriva det band vi har, och inget kan heller ersätta dem. Jag är så otroligt lycklig som har dem, och jag hoppashoppashoppas att alla har åtminstone någon som är hälften så bra som dem. JAg tänker iallafall visa för dem att jag älskar dem , Det blir en pangfrukost ala nyttigheter och sedan får vi se vart dagen för oss. ♥
Kom ihåg att berätta för dem du älskar vad de betyder för dig!
PUSS OCH KRAM, glad alla♥dag!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Har en tävling på bloggen där du har chans att vinna ett värdebevis på en skönhetsbehandling värd upp till 450 kr!! För att få reda på mer - kika in hos mig! :)

    2011-02-14 | 15:59:30
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: