feliciaskattberg

åh, inte en av mina brightaste stunder....

Kategori: Allmänt

Satt och gjorde mest ingenting, tänkte gå och lägga mig då jag kom på att ATTANS, sista returdagen är snart! För någon vecka sedan fick jag nämligen hem lite kläder från Ellos, och två varor var inte som jag hade tänkt så jag skulle byta dem. Jag gör en retur på internet, läser noga hur jag ska göra, lägger i kläderna i en påse (hittade ingen låda) och för att det skulle hålla ordentligt tejpade jag ca 120 meter tejp över, runt och på HELA påsen. Har aldrig tejpat något så mycket, och när jag var klar tittade jag stolt på den och tänkte, nu, nu kommer den hålla! Börjar plocka ihop lite papper som ligger runt om. Vad tror ni jag ser då? JO, jag har glömt att lägga in de viktigaste pappret: Retursedeln............ ÅÅÅH jag tror jag dör. Det var bara att börja om igen, kuuuuul sådär halv elva en tisdag! haha.. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: