feliciaskattberg

Helg!

Kategori: Allmänt


Har haft en supermysig och riktigt lyckad helg, grymt! Har förberett mig lite inför finalen av vårat tema-arbete, General Assembley imorgon i kommunhuset. Det blir live-sändning på web-tv, besök av BT och SR, röstningsknappar, talarstol och mikrofoner... jag kan ju bara säga ett ord som samanfattar mina känslor inför detta: NERVÖST. Jag känner mig förberedd men jag är sjukligt nervös. Min uppgift är debatt där jag ska debattera för våran resolution, hoppas verkligen det går vägen! Det blir en heldag som avslutas med middag efteråt, kommer att vara lättad imorgon när allt är slut om allt har gått som det ska, för sedan är det inte långt kvar tills det blir loooov, skönt!
Till en helt annan grej... "grejen" heter Francisco Lachowski och han är en polsk-brasiliansk modell, och jag har tamejtusan aldrig skådat något snyggare. Jag dör lite smått här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: