feliciaskattberg

Vårkänslor?

Kategori: Allmänt

Inte det minsta faktiskt, men förhoppningsvis regnar all snö bort och jag har hört att det blir varmare till helgen så jag ser fram mot en STOR sol också! :) Just nu lagar jag mat(känner mig riktigt stolt att jag kom på allt helt själv) och lyssnar på musik, snart ska jag åka till dagens fotbollsträning som kommer bli en mycket blööt och grusig en. Smått omotiverande men jag tror allt att det löser sig när jag väl kommer dit :) Lyssna häär va! & hoppas ni får en torrare kväll än mig, hehe.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Oj sikken snygg header, är det du själv som har gjort den? :)

    2011-04-05 | 18:40:19
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • Svar säger:

    Tack Julia! Ja det är jag som har gjort den själv:)

    2011-04-06 | 23:14:28

Kommentera inlägget här: