feliciaskattberg

Söndag

Kategori: Allmänt

Haft en skön dag faktiskt, vann matchen mot alingsås med 4-2 där jag även nätade 2 av 4 i det soliga vädret, supergött! Plockade ordning och pluggade lite i solen innan det bar av ner mot olofsbo där jag befinner mig nu, älskar verkligen detta stället så det ska bli så skönt att spendera några lugna dagar här! Imorgon kväll ska vi för första gången åka och hälsa på en liten valpis och jag börjar nästan bli nervös.. Det här med namn är väldigt svårt att komma överrens om har vi märkt så alla tips är välkomna, hehe. Det ska iallafall bli riktigt kul och jag ska försöka ta kort och visa er imorgon! Puss och kram:)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Majken och Vallmo är lite gulliga också! Elr Vera och är den lite vild o busig kan ju Vilda passa :) Puss

    2011-04-18 | 01:01:21
    Bloggadress: http://miaskattberg.blogg.se/
  • svar säger:

    Ja... Vera och Tyra har vi pratat om också, men vi får väl se om vi bara vet när vi ser henne idag kanske, vore ju skönt! ;)

    2011-04-18 | 17:16:36

Kommentera inlägget här: