feliciaskattberg

Ett underbart väder och en gosig filt senare..

Kategori: Allmänt

Helt galet. Jag satte mig på altanen i solen och skrev lite historia tills i morgon, när jag blev klar med det tänkte jag sola lite tills det blev för kallt. Nu, två timmar senare vaknar jag ihopkurad under en filt helt övertygad om att jag inte kan öppna ögonen, helt förtvivlad. Jag har drömt minst 7 drömmar och ryckt till och "vaknat" i omgångar, försökt öppna ögonen i drömmen men inte kunnat. Jag har tydligen varit inne och pratat och hämtat filten, men det har jag inget som helst minne av. Nu är jag helt svag och skakig och nästan ännu mer trött än jag var innan, helt sjukt konstig känsla verkligen... men men, det blir säkert bättre snart. Jag måste snart skicka in min svenska så det är väl dags att börja skriva på den nu antar jag, haha. Vi kanske hörs sen, pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: