feliciaskattberg

Tjena!

Kategori: Allmänt

Dagen har flutit på fiint och jag älskar faktiskt höstvädret, fina färger och solsken. Har dessutom traskat runt i mina nya, superbekväma och höstsnygga Dr. Martens kängor. STORT SMILE. Det gillar vi!
Jag och mamma kom nyss hem från en liten promenix, en ganska dyr sådan också.. Vi gick nämligen till en ny butik som öppnat här i Sandared, "Hemma hos Oss" heter den. Det var första gången jag var där idag, men gud så fina saker det var! Jag ville bara bygga ett nytt hus och ta med hela affären och flytta den till huset, och flytta in! Det fanns matbord och dukningar, en badrums avdelning, en sovrums avdelning, kläder, filtar, kuddar, blommor, skor.. ja ni förstår. Allt.. åh. Det blev iallafall lite shopping, jag som inte skulle shoppa någonting innan London... attans ! ;)
Just det, jag kanske inte har nämnt det men nu är min avslutningspresent bokad! När jag slutade nian fick jag en weekend resa i present, och nu är 2-5 november bokat, så då oker jag och Pappa till London. Kommer bli myyyycket bra! :D
Nu ska jag skriva färdigt ett repotage, kanske plugga lite annat och sedan blir det hårfärgning och Idol! Bra kväll! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: