feliciaskattberg

Oh la, vilken vecka!

Kategori: Allmänt

DAGENS SKÖN-LÅT: Robyn - Hang with me Acoustic
Kort dag idag(09.20-10.50), kort dag i morgon(08.25-09.40!!!!!!) göteborg med världens bästa EU10L på torsdag och swish var det fredag och nästan helg. Vädret är underbart, sol och fina färger och till helgen kommer tjocka släkten, därbland min MYCKET saknade kusin Frida, på en Seeen kräftskiva(kalas för syster som ÄLSKAR kräftor). LOVE IT.
Skyndade mig hem och pluggade en massssaaa idag efter skolan, innan det bar av mot stan igen för en massa shopping med tjejorna! Var nämligen bjuden av Mimmi på Gina Tricot VIP utförsäljning, hittade mycket fint faktiskt.. för mycket! Dock missade jag lite i räkningen och när jag tyckte att "Nää, nu får jag inte köpa för mer" så slängde jag bort en del saker, men så visade det sig när jag kom till kassan att en del saker var billigare än jag trodde och jag blev besviken, kunde ju haft kvar de andra plaggen också! Men, jag tror jag kan leva utan dem... haha.
Nu ska jag sova, imorgon blir det åter en massa plugg efter skolan och senare jobb. Cash is king, typ.
Godnattkram!
GLÖM INTE LYSSNA PÅ DAGENS LÅT! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: