feliciaskattberg

Music and Mathematics

Kategori: Allmänt

kortkort dag i skolan idag som sagt, slutade redan tjugo i tio och efter ett misslyckat försök att få ihop våran Samhällskunskapsredovisning begav jag mig hemåt. Har istället gjort klart en del av den hemma och nu är det dags för Matte, har 18 sidor kvar tills onsdag nästa vecka, mindre roligt.. Men det måste göras, och jag ska sätta igång nu. Största problemer är att jag inte ens kan öppna lådan som miniräknaren ligger i, den är typ inbrottssäker och HELT omöjlig att öppna. Känns bra, haha! Jaja, ska försöka utan den och så får pappa hjälpa mig sen, kan ju inte komma till provet och säga att jag inte ens kunde öppna paketet till min miniräknare.... lite pinsamt, haha.
Tja, drar väl till med en "Dagens låt" idag också, fast jag kunde inte bestämma mig, så här får ni tre godbitar. Inga färskingar direkt, men jag älskar dem alla tre, speciellt den sista som man blir dunderglad av!
Erik Hassle - Bitter End
Kent - Hjärta
Eliza Doolittle - Skinny Genes



Förresten, längtar jag vääääääääldigt mycket till på fredag då Daniel Adams-Ray's nya singel "Gubben i lådan" från det nya albumet Släpps! Jag menar, "Dum av dig" är ju en av de bästa låtarna på länge, och hur snygg är han inte då!? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: