feliciaskattberg

Hejhopp!

Kategori: Allmänt

Hej på er! :)
Efter skolan åkte jag och Moa på second-hand runda i staden, vi kände för något lite annorlunda och tja, billigt, haha! Hittade en masssa kul saker, dock inget som jag kände att "ja, det där ska jag ta på mig", men en kofta och en blus fick följa med hem iallafall, får se om det används..! Först ska det tvättas ca 50 ggr, för även om jag vet att det är rent så får jag på något sätt en smutsig känsla när jag tar det på mig.. men jag kommer nog över det! ;) Lagade mat innan, en jättegod bulgursallad om jag får säga det själv, och jag är riktigt stolt, hehe... Just nu Sitter jag och pluggar spanska, och stirrar på en hel hög med böcker och häften framför mig.. Inte så kul, dock får jag skylla mig själv eftersom jag väntat ända tills nu! Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: