feliciaskattberg

Hallååå!

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering, verkligen dålig. Det är så att jag har haft ont i huvudet i typ 4-5 veckor, men nu har det blivit värre än någonsin och jag märker att det är när jag läser, tittar på skoltavlan, tittar på tv eller sitter vid datorn som det blir värst.. Tyvärr säger optikern att han inte hittar något fel, så det kan nog inte bero på ögonen. Hoppas jag hittar felet snart, allt blir lidande när jag har ont och är trött hela tiden.. Jaja, nu vet ni varför det är glest! Nog om det: Igår var jag och tjejerna i min klass hemma hos Ellen och hade tjejmiddag, huuur mysigt som helst och vi hade jättekul! :) Huset hade de snyggaste detaljer jag någonsin sett, åh! Nu ska jag ta det lugnt tills det är matchdags med bästa laget! bilder kommer sen! :) Puss på er!

Kommentarer

  • Leonie säger:

    fin blogg felicia grymt fin header! :)

    2010-09-05 | 19:23:26
    Bloggadress: http://leonieandersson.blogg.se/
  • svar säger:

    Tack Leonie! :)

    2010-09-05 | 21:30:59

Kommentera inlägget här: