feliciaskattberg

Godkväll folket

Kategori: Allmänt

Hej på er! :)
Dagen har vart ganska okej ändå, den har liksom flytit på i lagom tempo. Känner mig mycket piggare och även om huvudvärken är kvar är den mycket svagare än innan, vilket är enormt skönt! Bokat massage till nästa vecka och hoppas att det kan hjälpa lite också(och så är det ju gryyyyymt skönt, hihi!).
Morgondagen, som den är planerad, bjuder på en massa skoj! För det första fyller världens bästa Vän år, Lisa blir nämligen hela 16 år och det firara vi stooooooooooort(på lördag), hon är sist ut bland oss lillfisen!♥ Efter skolan kommer min fina kusin och hämtar mig, så åker vi till mig och färgar håret, sedan blir det SUPERCROSS! Som jag har längtat! Iiiih, det ska bli så kul! Var på det med pappa i borås i våras, och denna gången är det på Ullevi i göteborg. Kommer bli SÅ bra! :) Nu ska jag sova så jag orkar med allt! Kraaam på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: