feliciaskattberg

el fin de semana de mía

Kategori: Allmänt

Helgen har vart superbra! Lite kortfattat har den bestått av en grym kväll bestående av supercross & Freestyle i göteborg med mia, Ikea med mamma och mormor, en underbar myskväll hos lisa med alla mina älskade tjejer, match (vinst med 3-1,wiie!) och ännu mera mys. BRA helg helt enkelt! Lite bilder kommer nog tror jag, senare :) Dagen har flutit på bra och avslutades med en runda på stan med moa, lite plugg och sedan altanmys och en massa snack i solen med min älsklingsgran Julia! Hämtade dessutom mitt paket från H&M, och alla godbitar var med, bilder kommer:) Rätt nöjd med starten på veckan.. so far, so good! Nu ska jag plugga minilite och sedan bädda ner mig under mitt stora varma täcke och titta på något bra på tv! Skönt! Stor kram på er, ta hand om varandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: