feliciaskattberg

Torsdag... nästan fredag, nästan lov!

Kategori: Allmänt

Åh, det här med uppdatering gick bra ju.. haha. Hela veckan har vart kaos, jag har råpluggat och ändå knappt kommit någonstans med de allra största arbetet. Har lite småpanik. Måste skärpa mig. Verkligen. Har varit på skolkörens konsert idag också, riktigt grymma faktiskt. Det blev gåshud ett antal gånger! Kändes helt ok att sitta i publiken, men jag ville så gärna vara med för jag saknar det så! Jaja..
Imorgon är sista dagen innan lovet, skönt fast ändå inte. Hela lovet är uppbokat och jag kommer ha det mer stressigt än vanligt, samtidigt som jag slipper pallra mig upp för att gå till skolan och istället hinner jag njuta av att göra saker jag tycker om hela dagarna! Imorgon ska jag och mamma på Mor&dotter spa, min födelsedagspresent. Efter det ska jag vidare till skolans maskeradfest, ska bli grymt kul trots att jag varken haft tid eller ork till att fixa någon bra maskeraddräkt, men whatever. Helgen i övrigt bjuder endast på jobb och MASSOR av plugg. Målet är att vara klar på söndag, vill verkligen inte plugga hela lovet. Förresten ska jag ju till London på tisdag, UNDERBART!
Rörigt inlägg från en rörig tjej, hejdå och godnatt nu ska jag sova!

Lyssna och njut!


Kommentarer

  • emelie säger:

    lääääskigt. nu när jag läste din blogg satt jag o lyssnade på den låten!

    :p

    2010-10-30 | 21:12:37
    Bloggadress: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
  • svar säger:

    Haha, ooh vilket öde! haha

    2010-10-30 | 23:46:18

Kommentera inlägget här: