feliciaskattberg

Saturday night fever

Kategori: Allmänt

Jobbade till halv tre idag, och när jag kom hem käkade vi fort för att sedan bege oss till "Fashionstore" här i Borås, en outlet som endast finns under Borås Fashiondays (som tar slut idag). Hittade ganska mycket, och jag är supernöjd med mina inköp! Fanns så stört mycket snygga skor, alla för 100 kr men jag kan stolt säga att jag inte köpte ett enda par! Det var trots allt nästan bara sommarskor, lite kallt nu ju.. Ni får nog lite bilder senare.
Mår inte jättebra , skakig, fryser och är varm som en öppen spis i inuti och hoppar därför över allt vad party heter ikväll... Känns faktiskt ganska skönt ändå, har inte vart hemma en enda fredag/lördag kväll på... jag kommer inte ens ihåg när det var senast! Nu ska jag skriva lite på min inlämning och senare tänker jag bara dega i soffan med min familj.. ska bli skönt!

DAGENS LÅT: Trots min matthet är det inte lugn musik jag fastnat för idag, och på något vis började jag sjunga på en låt på jobbet som jag inte hört på väldigt länge, nämligen Markus Fagervalls "For once". Alla som kännt mig i några år vet att jag ÄLSKADE Markus Fagervall, hans röst, hans stil, hans dialekt, allt! Denna låten kom ut på hans vinnarskiva när han vann idol 2006, och den är bara en bland många stört bra låtar med jättefina texter. Det är bara något som gör att jag aldrig tröttnar, helt enkelt. Och snygg är han också! Lyssna och Njut! (Fanns inga bra youtube-klipp, klicka på länken så spelas låten i Spotify!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: