feliciaskattberg

Hejhopp

Kategori: Allmänt

Klockan är 02.25 och jag MÅSTE verkligen sova. Klockan står på sju i morgon bitti, då det är dags för jobb och ska jag inte bjuda kunderna på lite extra finger på salamin så får jag nog ta mig i kragen och sova snart! Först måste jag bara skriva av mig, det är ju vad min blogg egentligen är till för, mig själv. Däremot blev jag så GRYMT glad idag när en tjej, lika gammal som mig, kom fram och sa att hon följer min blogg för hon tycker den är så himla bra! Jag kunde bara inte sluta le, MIN BLOGG, någon vill läsa det JAG har skrivit. Iih, tack! Ni ska veta att var enda liten kommentar och varenda litet beröm jag får, så blir jag superduper glad! Vore roligt med tips och "önskemål", på skolveckorna är kreativiteten knappast på topp och jag vill veta vad ni vill läsa om! :)
Jaja, kvällen hare vart super bra! Direkt efter skola åkte jag och mamma på spa där vi bl.a. fick fotbad, ansiktsbehandling mm. Stört skönt! Efter det stannade jag kvar i stan och gick till julia, vi fixade oss tillsammans med några störtsköna tjejor och sedan bar det av till Bäckängs maskeradfest. En lyckad kväll med mycket dans och gött folk, trots obekväm outfit(ångrade mig och ville byta efter 2minuter...) och rent ut sagt KASS musik, tyvärr.. Men det blir vad man gör det till! ;D
Nääh.. sängen alltså! Puss på er, jag tror kunderna klarar sig bra utan mina fingrar i paketen! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: