feliciaskattberg

Galet!

Kategori: Allmänt

Alltså ni förstår inte!
Är så gaaaaaaaaaaalet taggad! Är förmodligen övertrött men jag kan inte göra något vettigt och en av sakerna jag misslyckats totalt med trots massor med försök (eller inte kanske..) är att sova! Dricker kaffe, äter pepparkakor, lyssnar på Daniel Adams-Ray och dör lite. Han är så sjukt fucking bra, och det går inte sluta lyssna. Dessutom har han designat killkläder tillsammans med en kvinnlig designer till deras märke "Lagom". Sjukt snygga och enkla plagg faktiskt. Galet bra. Bilder hittar ni nedanför!
Trots att det är ganska nära Jul och jag har börjat få in en gnutta julkänsla ändå, så planerar jag sommaren för fullt. Det är nämligen så att både Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray ska komma till Peace&Love festivalen i Borlänge och jag är galet taggad för det, bland annat! Om allt blir som vi vill, om allt flyter på med jobb och annat, kommer sommaren 2011 bli den sjukaste, stördaste, bääästa, fetaste, mest galna sommaren någonsin. Planerna håller jag inne med änsålänge men jag kan säga att det låter mer än grymt och GALET, igen....Och SHIT, jag vill bara ha allt det nu!.... NU.
Fast just precis nu, kände jag att jag behöver sova. Ska krypa ner och mysa med min dundermysiga elefant Milton, eftersom han är mitt enda sällskap inatt, och lyssna lite till på Svart,vitt och allt däremellan. Kärlek. och lite tagg. Eller mycket. Puss
LAGOM hittar ni här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: