feliciaskattberg

Finfint!

Kategori: Musik

Har vart ledig sedan i onsdags,känner mig helt vilsen men guuud så skönt det är! Gårdagens julpyssel med hanna avbröts snabbt och jag var tvungen att åka till jobbet, men lite mys hann vi iallafall med och jag fick faktiskt ännu mer julkänsla med glögg och julmusik! Kvällen räddades av min fina som tyvärr åkte hem runt två idag, sedan dess har jag bara slappat och pluggat lite grann. Superskönt ändå!
Senare ikväll fortsätter jag med julmyset tillsammans med mina babes från klassen! Kan hända att vi skriker lite dock, vi ska se på Paranormal activity 2 om allt går som det ska, uuuh... jaja!
Nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya album Loud. Sjukt bra faktiskt! Bästa låten därifrån blir dagens låt, så lyssna och njut mina vänner, och ha en grym fredagskväll! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: