feliciaskattberg

And I am home!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Verkar som att de tidsintällda inläggen fungerat fint, kul! :)
Som ni förstår är jag nu hemma från London, både äntligen hemma och tyvärr hemma .. Det har vart sjukt kul, jag älskade london från stunden jag klev av tåget från flygplatsen. På Victoria Stations torg var det ett myller av människor, hälften i rörelse och hälften stillastående, alla tittade åt samma håll. En gatumusikant i ett hörn, blå himmel och fart. Underbart helt enkelt! Kan inte berätta allt för då blir detta inlägget 1 mil långt, men jag ville inte åka ifrån London! Hann se otroligt mycket, göra en massa, käka en massa(....) men hann inte med alls så mycket som jag ville! Shoppade en hel del, men det är ju det där med tiden va... hade velat ha 2 stycken hela Shoppingdagar till, minst! :)
Såg Big Ben, Tower Bridge, Buckingham palace, London Eye, var på picadilly circus, oxford street, Trafalgar Square, Harrods och Madame Tussauds, en antik&vintage-marknad som heter Spitafield Market och många fler ställen, åkte tunnelbana 1000 ggr och röd dubbeldäckarbuss några färre.. Riktigt turistigt!
Musikalen Dirty Dancing var iallafall dunderbra, jag älskar ju verkligen filmen och var lite smårädd att de inte skulle göra den lika bra, men ack så fel jag hade! Same story, same glory. Skådespelarna var jätteduktiga, sjöng urbra och dansade så man höll på att svimma! Jag ville bara springa upp på Scenen och vara med! ..Liiite besviken på att Han som spelade Johnny (huvudrollen) inte var hälften så snygg som Patrick Swayze var i filmen, men... ändå, jag tycker verkligen att ni som är i London och funderar på att se den ska se den, den är grym och verkligen värd pengarna! :)
Ser helkonstig ut på varenda bild, det finns inte en enda bra så det kommer inte särskilt många, men några! .... en annan dag! :)
Nu ska jag packa upp! Puss på kinden
(Min kofta förstör allt!)
Jag och min stenhårda bästa polare Arnold schwarzenegger. När vi hänger brukar vi stå och se stenhårda ut.. skrämma små barn och skjuta lite för skojs skull liksom. Kanske vara robotar som kommit från framtiden för att döda Sarah Connor, för omväxlings skull liksom. Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: