feliciaskattberg

Trött, kamouflageröd och fortfarande inte färdig...

Kategori: Allmänt

Tjenis!
Tror jag stuntar i att skriva något om matchen, och blickar framåt istället. Om det nu blev bättre, haha. Hela veckan är full med maaaaaaaasssa plugg och prov, men efter detta så hoppas jag att det lugnar sig lite. Jag började på min spanska inlämning nu när jag kom hem, hade inte skrivit en rad eftersom jag trodde att den skulle vara inne på torsdag. Den skulle visst vara inne i morgon, så wooops. Jag är inte klar än, men på ganska god väg. Jag har nog aldrig skrivit en inlämning så fort, så det är väl positivt att ha lite tidspress ibland kanske. Eller så beror det på att jag inte kan tillräckligt mycket spanska för att fylla en sida med, haha... Känns som om sängen kallar väldigt mycket på mig just nu, men jag känner att när jag ändå är igång kanske jag ska fortsätta.. kanske. Hihi.
Vi hörs imorgon, hoppas att min finfina bränna är som bortblåst när jag vaknar. Alltså ni ska bara se hur jag ser ut, det är det fulaste jag sett haha! Röd på halva ansiktet, ena axeln och halva halsen typ.. fiiiiiiiiiiiiiint... Men nu ska jag fortsätta tralla med Bruce Springsteen och skriva español..
Pusssssss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: