feliciaskattberg

torsdag

Kategori: Allmänt

Torsdag eftermiddag och jag är död. Jag menar död. Men jag ska plugga lite och sova lite alldeles strax, för sen är det maaaaaaaatch hemma mot Hemsjö! TAGGAD!
Haft friluftsdag i skolan, inga lektioner utan istället livräddning och föreläsning, väldigt intressant faktiskt. En av lärarna på skolan pratade massor om sina resor och man blev väldigt imponerad och inspirerad, snacka om att vara målinriktad! Han hade varit över hela världen och har fortfarande mål att uppnå, och det är inte direkt mål som att bo på 5 stjärniga hotell direkt, han ska bestiga berg och segla och shit, jag tyckte det var as häftigt!:)
Jaja, nu ska jag slänga mig in i ergonomin, försöka komma ihåg lite inför provet i morgon! På med Plugg- musiken och mata! Vi hörs ikväll! Pusssssss
Gillar ni förresten Melissa Horn så är mina favvisar dessa, tycker ni ska lyssna lite!:)
Falla fritt
New York
Jag kan inte skilja på
Lät du henne komma närmre
Säg ingenting till mig


Kommentarer

  • kim krische \m/ säger:

    Jätte fin bild^^

    2010-05-30 | 23:56:37

Kommentera inlägget här: