feliciaskattberg

Superfredag med supercross!

Kategori: Allmänt

Kan säga att jag är sjuuuuuuuukt upprymd, shit va roligt jag har haft ikväll! Lite lamt med för få människor men Crosstävlingarna och freestylen var grymma! Det var megasöta 5-7åringar som körde, snygga 17åringar och jävligt bra fart och härligt ljud! En kille blev påkörd och några fick avbryta, men fy fasen va roligt det var att kolla på! Freestylarna var hur grymma som helst, volter och hit och dit, helt sjukt alltså! Jag ville inte att det skulle ta slut och ändå satt jag där i nästan 4:a timmar! :D Kommer garanterat se sånt här fler gånger! Nu ska jag sova, om jag kan.. är helt sprallig! ah! Imorgon blire div.2 match och sen massa annat skoj!
Puuuusssssssssssssssssssssss
Tyvärr blev bilderna inte sådär jättebra, bakgrunden var kass och jag kunde inte ha den kameran som jag ville, men lite ser ni nog :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: