feliciaskattberg

sol, svindlande höjder och inköpsuppgift.

Kategori: Allmänt

Hej!
Fyyyyyyyyyyy va härligt med en solig och varm dag! Bara fyyyyyyyyy på att jag suttit inne och pluggat hela dagen. Först satte jag mig ute i solen men svenskaboken, men det gick tyvärr inte läsa där så jag fick gå in. Sedan började jag med jeansinköpen och alldeles nyss upptäckte jag att jag och Christoffer gjort ett jättefel i våran matteinlämning, så nu sitter jag och räknar om den, usch! Blir ingen tältning för mig idag, inte ens ett kvälls besök, fy va tråkigt! Jag vill så gärna åkt med mina fina vänner till en liten mysig sjö och tjötat och grillat och haft det gött, men inte då, ne nu blire plugga av!.. Igår försvann min cykel spårlöst från stranden där vi grillade, men den återfanns hos en viss person i morse, som snabbt som attans kom cyklandes tillbaka med den och sa"Tack för lånet!" haha. Skönt att ha den tillbaka iallafall, min gamla skruttiga älskade cykel! Hoppas ni haft en bra helg, nu ska jag återgå till alla jeans, färger och storlekar! Nice... pusssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: