feliciaskattberg

Snabbgladtröttglaaaad

Kategori: Allmänt

Alltså jag blir så glad när jag vet att det ska komma tvååå extra program av svenska hollywoodfruar, för jag är helt besatt typ. Alltså det är ju sjukt att någon i sverige kan flytta utomlands och bli så rolig av att vara sig själv, men Maria Montazami har lyckats! Haha, jag kan inte sluta skratta när jag hör och ser henne, hennes största upplevelse var att få hissa och hala en flagga, och hon sa till sin syster: Alltså du fattar inte hur rooooligt jag tycker detta ääääär. Jag har alltiid veelat göra det här! Yeah Kamran, take some pictures. Oh i'm So happy!" Tänk henne säga det med sin seeega dialekt. Hahah, skööööööööön! Allt blev plötsligt så lätt, haha! Klar med spanskan, klar med bilden, klar med mopeden. Men Nu, Roast på Berns!
Pusssssssssssssssss
Vad tycker ni om Maria Montazami? Jag älskar henne, hon är störtskön om någon!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: