feliciaskattberg

skrattmåndag, kli i halsen och beredd att servera i luften!

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på Roast på Berns, döroligt om jag får säga mitt! Denna måndagen har bjudit på mer skratt än så, har gråtit och fått ont i magen av min vän Julias underbara humor, vi har tittat på klipp från HippHipp och Galenskaparna. Underbart måste jag säga, ni borde verkligen besöka Julias blogg och ta er en titt! :)
Har bortsett från skolan och skrattet även kollat på fotboll idag, fick inte vara med för att jag är lite halvsjuk. Måste nog tyvärr säga att det var domaren som avgjorde matchen, 2-0 blev förlusten pga konstig bedömning. På torsdag gäller det igen, och hoppas mer än något att halsontet och hostan försvunnit och att jag kan vara med mitt älskade damlag och fightas!
När jag kom hem från matchen letade jag upp lite kläder att ha på mig på spexfotot på onsdag, och jag tror detta kommer bli megabra! Åh, är rätt nöjd över vad jag lyckades åstakomma! Jaja, godnatt på er godingar!
Liten föraning om hur spexfoto outfiten kommer se ut, I think I pulled the look! haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: