feliciaskattberg

Plugg, Skrattanfall och megasöta hundar

Kategori: Allmänt

Var med mina vänner på stranden igår, en stund. De andra skulle tälta, men jag åkte faktiskt hem för att sova. Kan stolt säga att denna dagen verkligen gjort sig förtjänt av sitt namn. Jag har vart ledig, haft studiedag, och jag har verkligen studerat idag! Klar med Matte inlämningen, nästan klar med svenskaboken, pluggat NO och SO. Plus det har jag lagat maten jag ska ha på min hemkunskapslektion, träffat tjejerna på en jättemysig fika och tränat. Jag är så glad, jag har hunnit med så jäkla mycket och det har vart fint väder, jag har världens bästa vänner och snart är det sommar!
Åh! När jag satte på TV:n nyss så var det Dum Dummare, och när den var slog jag över till Nitro Circus och nu är det Jackass. Jag gråter av skratt! Om jag någongång vill bli på bra humör, är det dem tre jag tittar på. Shiit jag har aldrig skrattat så mycket när jag har vart själv, haha.
PLUS! Nyss såg jag på Facebook att Becca skrivit att det bara är 19 dagar kvar tills vi åker till grekland, och det är heeeeeeeeelt sjuuuuukt vad jag längtar! Så kort tid! När denna helvettes veckan är över, kommer de två sista bara innehålla roliga saker, och de två efter det kommer innehålla GREKLAND! Alltså, detta är ju världsbäst! Nu måste jag Nana, en STOR godnattpuss på er alla! :D
Just det! När vi satt och fikade idag kom Ebba förbi med sin megasöta valp Siri, och jag blev helt kär. Min syster vill mer än nåt annat ha en hund och hon och mamma har kollat ett tag, men jag har inte kännt att jag vill ha någon. Förrän nu. Jag är kär, vi har kollat valpbilder i timmar, och ska kolla en kennel snart också! OM det ska bli aktuellt med en hund, måste vi lösa passning på dagarna först, men jag tycker det är lite synd att köpa den och sen lämna bort den på dagarna.. men vi får väl se :D
(sorry för läääääääängsta inlägget, men jag kunde inte sluta skriva, jag är så full av energi nu och sitter bara och ler!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: