feliciaskattberg

Morning morning!

Kategori: Allmänt

Tjeeenare! 
Det är sol, sol sol sol och sooool. Det är klarblå himmel och det finns inte en enda liten vit fläck. Är på sjukt bra humör och dansar loss med mina bästa vänner Kid Cudi och Spotify, haha. Fyyy så gött va! Hade en dunderbra eftermiddag med Moa i Göteborg igår, fick köpt bl.a. min skor och lite annat till torpa, och nu har jag nog faktiskt ändrat mig, jag ska byta klänning tror jag.. eller jag får se, hehe. Efter göteborg gick jag en sväng till lisa och tittade på Hollywoodfruar, alltså jag mer än älskar dem och nästa vecka är det sista avsnittet, sad va! Mycket trevlig avlsutning på kvällen där, vi är nog rätt störda båda två haha.
Vi har elevens val i skolan, väldans chill måste jag säga. Break all day long! hehe. Dagen började perfekt, förutom det att jag har stört ont i halsen och vi har match idag. Inte bra, jag måååste vara med!! Jaja, vi hörs sen, puss på er va!

Gör som min vän Julia, jag ger er en sneakpeak! Hihi! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: