feliciaskattberg

min älskade mamma och en massa plugg!

Kategori: Allmänt

Slänger mig strax in i allt plugget som måste vara klart i morgon, längtar tillbaka till kvällen igår som var megamysig med alla söta tjejer och Sex And the City 2 som var bättre och snyggare än jag hade förväntat mig, men NU blir det först ett GRATTIS till alla mammor! (..eller vänta nu, säger man grattis?...) Anyway, Glad morsdag/Grattis på morsdag, hur ni än vill säga det så hoppas jag att ni firat era mammor, för det är de antagligen och förhoppningsvis värda! :D Här ska vi strax fika och sedan ska jag och mami på ett 90 minuters långt spinningpass, och jag funderar på om det är på detta sättet jag vill dö, eller om jag ska avboka... haha. Återkommer ikväll om jag fortfarande är vid liv! Pussssssssss!

Grattis och glad morsdag min fina mamma, jag älskar dig i massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: