feliciaskattberg

Megasugen och förberedd!

Kategori: Allmänt

Yes, jag tror faktiskt rubriken talade lite för sig själv. Är såååå fruktansvärt sommarsugen, att killarna köpte en engångsgrill och ställde sig och grillade korv på skolgården på lunchen idag gjorde inte att känslan försvann kan jag säga. Att vi dessutom har restema på ingång gör inte heller saken bättre. Jag är sååå sugen på sommarlov, samtidigt som jag nu inser att jag endast har ca 3 veckor kvar med min störda med oerhört goa klass. Helt ärligt, vi haaaatar varandra ibland, men man blir nästan som syskon. Ingen är svår att prata med, vi har ofta jävligt kul och jag tycker trots allt om er bra mycket! Klart att vi alltid har hållt ihop rätt bra ändå, men det är väl nu det sista som det växt fram internskämt och sånt kul, och man märker nu att fan jag kommer nog sakna dessa mupparna! Tråkigt bara att man ska komma på det såhär tre veckor innan allt är slut. Poff, så är vi inte längre en enda klass. Anyway. I morgon är det spexfoto som gäller, och jag slår vad om att vi som alltid kommer överraska alla med ett megabra tema. Wiho säger jag bara, 9D, här ska det ut och resas!
Godnatt på er hjärtan!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: